close

this is not who i am   我也不會承認


我想是躁期到了      i curse someone 24 hours a day

應該要很累    十一點多就嚷嚷著要睡了   結果是......

翻到三四點決定起來做點事情    把the merchant of venice看完

然後再背個演講稿.....六點多睡   八點多起床看牙醫    下午精神奕奕上四堂課

下課回來背完了沒幾行的畢公台詞    可以開始準備後天的考試



除了被牙醫刨空的門牙不太舒服    和腰邊有些痠痛(老人= =")之外

everything seems fine




可是親愛的耐心好像瞬間被煮乾了     i couldn't wait to read an article, i scan it

我想可能是因為很多天沒有乖乖吃藥    帝拔癲讓我更irritable

god damn damn damn damn.......it!!!!!!!

i need to talk to my doctor (therapist is too expensive!    1200NT. per hour!!! )

i need to change a doctor

i need to force myself to go to hospital, actually

i need to calm myself down



但今天當我站上體重計   我知道i couldn't!!

一星期增加三四公斤~is that normal?????

i would never admit my problem, never!!!!




OKAY~Miss Bird~now~right now~ try ur best to focus on preparing ur mid-term

u wouldn't like to be too chagrin when Wednesday comes



no sympathy, thanks a billion

arrow
arrow
    全站熱搜

    onebirdy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()